.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارقان به عنف خودرو در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارقان یک دستگاه خودرو پراید که با تهدید، ضرب و جرح راننده به وقوع پیوسته بود، خبر داد.
دستگیری سارقان به عنف خودرو در بابل

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت به عنف خودرو پراید با تهدید چاقو و ضرب و جرح راننده در شهرستان بابل تحت عنوان مسافر توسط ۲ سارق و متواری شدن آنها، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، ضمن شناسایی سارقان، خودروی سرقت شده را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: پس از هماهنگی قضایی با اعزام اکیپی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، ۲ سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

سرهنگ شالیکار افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت به عنف خودرو اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان با معرفی به مراجع قضائی روانه زندان و خودرو تحویل مالباخته شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیسی در این پرونده به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور از سوار کردن مسافران ناشناس در مسیر جهت جلوگیری از این چنین حوادثی خودداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.